пʼятницю, 13 листопада 2015 р.

Подорож "Три водоспади Карпат". Грибний похід в гори

Цього року похід в гори вдалося здійснити в кінці вересня. Зібралися в подорож усі в більшості хоч і першачки, але йти було весело та цікаво. Ніколи ще в Заросляку не збирали стільки грибів і ніколи я ще не ходив такий легенький одноденний маршрут аж цілих 3 дні. Піший маршрут придумався за 2 хвилини на початку сходження із-за нестачі часу на грибну та цікаву мандрівку, водночас із двотисячником. А тепер про все докладніше.
Маршрут вийшов такий:
Луцьк - Женецький водоспад (Гук) - Заросляк - г. Говерла - Прутський (Говерлянський) водоспад - Заросляк - водоспад Пробій (Яремче) - Луцьк
Піший маршрут:
Заросляк - г. Говерла - Прутський (Говерлянський) водоспад - Заросляк

День 1

Після цікавої і безсонної нічної подорожі першим туристичним об'єктом в нас був Женецький водоспад (Гук). Як же приємно було пройтися пішки... Підходячи до водоспаду ми натрапили на гурт дівчат з бубном, які ймовірно вже закінчили виконувати якийсь ритуал в річці під водоспадом в найкращих традиціях дикого купання.

Після кількох фото ми рушили далі до навчально-спортивної бази "Заросляк" де нарешті могли нормально розім'яти свої кості, попереду був ще цілий день. По прибуттю відразу рушили до Говерли. Дорогою збирали гриби та шукали місце щоб поснідати, але захопилися збиранням грибів і вийшли з лісу вже на висоту майже 1500 м. над рівнем моря де і зробили привал щоб попоїсти.
Набралися сил та рушили підкорювати висоту.

Дивно було в насичених водою горах, спостерігати відсутність більшості таких вже звичних потічків, певно сухе та спекотне літо далося в знаки.

Піднялися вище, невеликий перепочинок, останні найдовші в житті 500 метрів і ми вже на Говерлі. На горі було досить багато народу, як завжди в гарний та погожий вихідний день.

Після фотографування та перепочинку рушили далі до водоспаду, стежкою що починається на схилі Говерли перед Говерляною.

Влаштували табір, скупалися і відпочивати...

День 2

Пройшов на тій же полонині навпроти водоспаду. Частина групи пішла по гриби, частина до метеостанції. В результаті усі повернулися з грибами для смачної вечері.

Поки ми перечікували дощ по наметах, з гір спустилося двоє туристів з Кривого Рогу, зовсім змоклих і замерзлих. Дівчата їх прокормили і дали деякі сухі речі. Цікавий вид подорожі вони собі вибрали - автостоп.

В процесі приготування грибної вечері ми запікали білі молоді гриби по рецепту Володимира. Смак цих грибів досі відчуваю, наступного року обов'язково повторимо цей процес.

День 3

Вдосталь виспалися, попили чаю, зібралися та вирушили до своїх автомобілів. В Яремчі зробили зупинку біля водоспаду Пробій і на обід.

Загалом подорож вийшла відпочинкового типу, що трошки для мене не звично. Але це набагато краще за матрацні мандри!